Berg&dalbana!

Känns som jag åker bergochdalbana hela dagarna! Jag mår bra och sen mår jag skit, jag vill ha något och sen efter en timme så funderar jag på "Varför i hela fridens dar skulle jag vilja ha det där??", Im a mess!!

Ja jag har vart gravid förut! Men jag har aldrig upplevt såna här knasiga känslor, jag var typ som vanligt med en växande mage när jag väntade Ellie. Inga krämpor INGENTING!! Och nu är jag typ ett vrak..
Förra veckan började jag må illa, som man gör när man är i början.. Som jag oxå fick uppleva denna gång men det är ju normalt att må illa i början MEN hallå, i vecka 28 ska det väl inte förekomma!
Jag får ont när jag SOVER så jag vaknar om nätterna och åmar mig, vad fasen är det frågan om?
Min kropp ömma fysiskt så då blir jag heeelt matt psykiskt!

Han i magen mår ju bra, han har börjat haft fest därinne igen efter en lugn period! Så det är ju jättebra att någon av oss mår bra ;)
Det där med att om man väntar en dotter så tar flickebarnet mammans skönhet, buuuullshit! Det är pojken som gör det!

Vi är för övrigt ute på vagnjakt! Vi funderar ju på Urban duo... Sen gjorde jag misstaget att köpa testresultat på syskonvagner från Råd&Rön.. Då gick jag självklart in på den som var bäst, så nu vill jag ha den...
Trixet är att den kostar minst 15000!
15000 finns liksom inte här hemma för tillfället, om jag hade haft lite hjärna med mig tidigare hade jag kollat upp vagnar tidigare än 11 v innan bf då hade vi kunnat sparat pengar och köpt den!
Men nu har vi inte den budgeten innan jul och innan massa tusenlappar ska läggas på någon fastighetsskatt i januari och räntan på byggkrediten som ska in, jag är mammaledig sista månaden.. Så ni hör ju själva, det funkar inte!!
F*N för en massa knasiga utgifter! Så jag har vart sur idag för att jag vet att vagnen kan inte köpas, och jag vill köpa den pga liggdelen.. 15000 för en liggdel kanske är lite väl när friska Emma tänker till men Monstret Emma vill ändå ha den :P

Det roliga är att jag kanske inte ens vill ha vagnen imorgon, jag är ett vrak som sagt!
Ett hormonmonster..

Tur att Tommy är som han är! Han ser med en gång när det blir fel och han kommer som ett skott och försöker rädda situationen eller dra sig undan om det är frågan om det :P
Han är faktiskt helt jävla fantastisk!! Jag är glad att det är han jag ska ha ännu ett barn med, bästa pappan och bästa sambon i mina ögon <3


Mina finaste <3

bakgrunden är inget att kolla på, dom gamla fönsterna lät vi vara kvar pga där ska vi smälla ut väggen och bygga utbyggnad, onödigt att ta bort dom och slänga upp en vägg när det ändå ska bort ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0