Det ska börjas i tid!




Ellie fyller 1,5 imorgon och det firade hon med sin första ridtur på hästen Rödluvan :)
Inget gnäll eller rädsla utan mer att hon var fascinerad av hästen. Jag kan säga att jag var sjukt stolt, tror hennes pappa oxå var det :D Så nu hoppas jag bara att det håller i sig :P Skulle ju göra mig glad om hon fann ett hästintresse, en bra sport tycker jag :) Sen är ju fotboll en het kandidat det med, hon älskar och skjuta bollar, potatis, julkulor mm framför sig så det kan ju bli det... Eller både, inte mig emot :)
Sporta och ha ett intresse är ju superviktigt tycker jag både för hälsa, socialt nätverk och få hålla sig sysselsatt :D

Ha en underbar söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: emelie

Tuff brud!! =)

2011-12-14 @ 09:19:48
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Emma

Ohh yes, you know it!! Vart väldigt impad av tösan måste jag ju säga :D

2011-12-14 @ 09:39:11
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0