Fantastiskt!!!

Kom på en grej idag, jag har vart rökfri sedan 2009-09-20! Sedan den dagen pluset kom på graviditetstestet med Ellie.. Är det inte coooooolt att man kan ju fan lyckas att bli fri från skiten!!

Jag är grymt stolt över mig själv, 2 år 3 månader snart!
Tänk att jag la ut 40 kr typ varannan dag på något som man eldar upp. Så klagade jag på att träna på Må bättre var dyrt, eeeeeeeehhhhh hur tänkte jag där?? Väldigt mycket billigare att träna där än att röka, mina hjärnceller måste ha rökt dom med ;)



Jag kan har förlängt mitt liv! Så evigt Tack Ellie :)




Kommentarer
Postat av: sandra

jag har hållt uppe med rökningen i 1 år nästan :) å otroligt skönt, och man är rikare när man kollar på kontot också :D

2011-12-07 @ 17:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0