Julen avklarad!

Hoppas alla har fått er en riktgt skön och lugn jul!

Här hemma så var det en väldigt lugn och skön jul, precis som en jul ska vara :)
Ellie hade nog också en trevlig jul, hon var glad och lika mysig som vanligt så jag antar att den var lyckad även för henne!

Såhär i mellandagarna innan nyår så har jag vart iväg och fått järnfusion som ska skjuta upp mitt järnvärde så jag blir pigg till förlossningen!
Nu kanske jag bara behöver vara "gravidtrött" och det tar jag gärna än att må så som jag har gjort. Ni som vet hur det är med järn/blod/B12/folsyra brist vet själva hur man bara önskar att man hade dom "vanliga" krämporma!
Så ni som bara lider av gravidtrötthet ska skatta er lyckliga att ni slipper den slags tröttheten :)

Imorgon bär det av till MVC för en liten koll på hjärtat i magen, lever gör han garanterat!
Han verkar vilja gräva sig ut genom muffan så dom här sista veckorna lär ju bli spännande och se hur långt han kommer :)
Han är beräknad i februari men jag misstänker att han kommer i mars!  Det gör inte mig så mycket fast det är tungt (enorm skillnad mot 1a graviditeten!)
om han kommer i Mars så kommer han ut tjockare och vad kan vara bättre än det när det är såna sjukdomsperioder som det är under vintertid. Så för hans skull så får han gärna ligga kvar därinne och bli tjockis :)

Nu ska jag mysa med min fina flicka som jag knappt har träffat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0