Mysig fikastund med fina kullor!

Idag fick jag besök av två goa vänner! Vi umgås inte varje dag så att säga så när vi bestämde en date här ute i på landet hos oss så vart jag riktigt glad! Det är ju det första besöket av "mina" gamla vänner i vårt hus, så det var riktigt kul och väldigt uppskattat att dom ville ta sig tiden att komma ut fast vi inte umgås så jätte jätte ofta :))
Vart mest prat om jobb, hus, barn, föräldrarpenning då en av dom väntar sin första och både jag och T har ju en varsin sen tidigare med bara 4 månader i mellan och mellan min 2a och C:s blir det 2 månader.
Otroligt skönt att bara får prata om allt som innehåller så mycket skratt!
Att man har fasen vuxit tillsammans fast man inte umgås så ofta, man håller jämna steg och VET idag vad som är viktigt och vad som man inte behöver lägga så mycket energi på. Att man har kommit så långt allihopa så vart det en väldigt lätt 2,5 timmes fika och dom lämnade mig med ett glatt humör, såna fikastunder är väldigt uppskattade!


"If you meet someone whose soul is not aligned with yours, send them love and move along"

Börjar fatta vad Han menar med den meningen.
Dom här tjejerna tror jag att jag ligger jämsides med själsligt, i min resa och hur jag växer här i livet! Så nog  skickar jag kärlek MEN jag behåller nog dom i mååånga år framöver <3



Tack för den fina julblomman :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0