Är det kväll snart??

Min kropp är slut och vill inte göra någonting, det känns som den står vid sängkanten och vill hoppa i säng redan nu och sova till imorgon.. Tick tack tick tack låt kvällen komma!
Morgonen började runt halv 6 som vanligt men jag hade väldigt ont i halsen och kände mig lite halvkass i kroppen, som tur va ville Ellie sova vidare efter frukosten så vi fick sova från 6-7:15 men jag var fortfarande inte i toppform..
Men nu har jag ätit lite fruktsallad och hoppas att kroppen bara behövde vitaminer för sjuk har jag inte tid med att bli vi har flytt och städ heeela helgen så tiden finns inte för några sjukdomar!

Som tur är så har vi inga måsten på stan eller något så vi kan vara hemma i värmen och leka,mysa och sova istället för att pälsa på oss och gå ut i kylan ca -25 grader, brrr!

Ellie ligger och sover nu så jag passar på att sitta och surfa lite, kollar grejer till huset för ovanlighetens skull, är lite kluven om bänkskivan till köket så jag ska kolla lite mer och så har vi lite ändringar med tapetvalen som är gjorda hittills så jag ska leta på en till tapet!
Men jag fastnade inne på min ABSOLUTA favorit sida nu och självklart är det kläder till Ellie, det är Australiensk sida som har jättefina kläder till flickor och det är plus i kanten att om jag sitter på ett café med Ellie så sitter det inte 4 st andra bebisar med precis samma tröja/byxor från Polarn&pyret, H&M, Lindex ja ni fattar!
Utan det kanske inte är så många som har dom här kläderna, självklart var det hennes älskade moster A som bor i Australien med sin fina familj som började handla där när E föddes, hon var lite exalterad att det kom en tjej så det var inte EN tröja hon skickade ;)
I alla fall så efter det så är jag helt fast, JÄTTEFINA kläder!!
Så nu vill jag handla en massa till lillan men jag försöker behärska mig :))
Jag lägger upp lite smakprov av det jag SKA köpa till lilla flintan!







Ja ni ser, det här MÅSTE jag köpa till Ellie, ska nog prata med hennes pappa när han kommer hem :D
Det finns självklart mycket mer jag vill ha men jag får börja med dom här plaggen och få han att se hur söt hans dotter kommer vara i dom här kläderna!
Tror inte han är så svåtövertalad ;)

Nu blir det lite kaffe så jag orkar med orkanen Ellie som är helt galen nu för tiden, kryper runt i hela lägenheten, försöker resa sig mot det mesta hon ser så det gäller att vara med så mycket man kan för nu är inte hemmet sådär jätte barnsäkert med alla flyttkartonger och andra saker!

Ha en fortsatt trevlig dag!
puss&kram



Kommentarer
Postat av: Kersti

Mycket smart Emma! Jag skickar efter från England och handlar massor i större storlekar när jag är där så man slipper ha lika som alla andra!! :D



Kram

2011-02-26 @ 17:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0