Fuskat, firat och fuskat igen!

Jag har fuskat idag, jag åt kladdkaka med mina två söta ladies som var här på besök hos oss idag!

FY MIG! Så nu har jag skällt på mig själv och jag vart straffad rätt snabbt med en kass mage så HA HA HA Emma där fick du typ!

Men men, gjort är gjort och gott var det :D

Sen så firade vi en jätterolig nyhet så då var det ännu mer okej att få fuska, HURRA HURRA man kan inte bli annat än jätteglaaaad!!!

Men imorgon så kör vi igång igen efter vilo/fusk-dagen med ett lunchpass, så tack J för att du vill sitta barnvakt åt lillan så jag får Zumba mig lite..
Skulle ha gått på BodyBalance imogonbitti med J men Ellie är orolig och vaknar titt som tätt så jag förbereder mig för en lång kväll/natt så ett lunchpass passar bättre in än ett morgonpass då man ska infinna sig på gymet kvart över 6 och innan det ska Ellie till mormor och grejer så nej det blir inge BB utan vi kör lite skaka rumpa istället :D

Så nu ska jag nog gå och lägga mig och försöka sova, Ellie har varit tyst ett tag nu så hon kanske sover till imorgon... Man kan ju alltid hoppas för man blir ju bra trött av att få för lite sömn men men så är det att vara mamma och pappa, eller hur :))

Sov Gott!!






Kommentarer
Postat av: ekfan

Yeeeey, då fick du gå på Zumba ändå, nice! ;) Hoppas Ellie sov under natta iaf så du inte är zombie idag. Tack för igår!! Puss vännen

2011-02-08 @ 08:07:54
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaaa, det vart det istället och som tur är så gör det absolut ingenting :)))

Snälla syster var på Body Balance så då kunde hon ta lillan i en timme, jippi!!



Lite zombig är jag men de är ju så, vad kan man göra liksom :P



TACK själv, det var lovely!

Puss!!

2011-02-08 @ 08:36:35
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej och Välkommen in i min smyckesblogg, unika & handgjorda smycken gjorda av mig. Som garanterat ingen annan på stan har!

Stora ringar, örhängen (nu även i äkta silver 925), personliga namnsmycken, Mamma-gravidsmycken, halsband mm. Kika gärna in , hoppas att du hittar något fint eller bara låt dig inspireras! :)



/ Charlotte EnelfindelMar

2011-02-11 @ 20:29:42
URL: http://enelfindelmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0