Går bra nu!

Nu har jag vart ute hela dagen och gjort lite småärenden så som att gå till affären som säljer ett golv som vi är intesserad av och det hela slutar med att försäljaren packar på mig en katalog med andra golv för att dom är mycket bättre..
Varför är jag så dumsnäll och låter dom köra över mig, jag vill INTE ENS HA EKGOLV utan vi var ute efter ett annat och jag VILL HA ljusa golv, antagligen vita så varför ens låta han slösa sin försäljarcharm till mig som inte är intresserad??
Kan det vara för att jag vet att jag inte kommer att köpa några jävla Ekgolv vad han än säger men bara låter han babbla på om andra golv jag inte ens är intresserad av för att han var arrogant mot mitt golv, så mitt undermedvetna gör så att jag straffar honom på det här sättet..
Hmm ja vi kör på den slutsatsen, han uppfyllde inte mina krav och jag slösade på hans försäljarcharm/kunskap!

Nä vi lär nog åka till en Såg som kan såga våra plankgolv så slipper man dumma försäljare!

Det är exakt 4 månader kvar till vi får nyckeln!
Nyckeln till vårt renoveringsobjekt, jag längtar.... Helst till när det är klart och allt står på plats så jag kan börja inreda :)
4 månader kvar till att fixa skinn på näsan så jag inte glömmer bort vad jag ska beställa när försäljare försöker packa på mig massa annat som är mer "praktiskt" till ett hem.

JAG VILL INTE HA ETT SUPERPRAKTISKT HEM, JAG VILL HA ETT HEMTREVLIGT HEM!

Så jag kommer har en vit porslin diskho, vita plankgolv i nästan hela huset, och allt annat som folk har påpekat att det är inte "praktiskt". Nä men det är ju ens hem och ingen arbetsplats och alla praktiska saker är inte snyggt och mysigt..
Så jag går min väg, eller vi går vår väg i vårt hus PUNKT!

Nu ska jag ut igen, Ellie har åkte vagn hela dagen idag men hon tar det rätt så bra verkar det som :D

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer bli superbra och snygg. Det vill jag lova <3

2011-02-01 @ 19:11:34
URL: http://lillfisenochjag.blogg.se/
Postat av: Emma

Awwww gullidig!! Tror jag med :P Eller ja jag hoppas ;D <3

2011-02-01 @ 20:11:46
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/
Postat av: Kersti

Jag håller med Sara, ni kommer att få det skit läckert och mysigt som bara den!! Vem bryr sig vad som är praktiskt och vem säger att vitt golv och porslins ho inte är praktiskt, man får väl för tusan vara rädd om grejerna, inte ska man väl köpa ek golv bara så att man kan vara oförsiktig heller :)

Nej fy, kör på Emma, försäljaren kan stoppa upp sin katalog någonstans ;p



Kram

2011-02-02 @ 00:41:48
Postat av: Emma

Ja vi hoppas ju på det, det ska ju liksom bli vårt hus och inte någon annans så vafan vi kör på med de vi vill ha dvs gammeldags stil ;D



Ja jag kanske ska gå tillbaka med katalogen och hälsa från dig ;))))



kram!!

2011-02-02 @ 10:06:01
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/
Postat av: Kersti

Hahaha jaaaaaa hälsa honom det från mig!!

Hahaha!

2011-02-02 @ 13:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0