Hold It Against Me..

Jag är såld på Brittan (igen) jag har en liten crush på hennes nya låt Hold It Against Me..
Det roliga är att förr så vart jag på partyhumör när jag hittade såna här bra låtar men nu så ser jag bara spinning, bodypump, Body Jam framför mig och får en kick och vill gå och träna, är jag lite halvt skadad nu och har besökt gymet allt för ofta??

Nu så orkar jag inte förstå hur man lägger upp hennes video så ni kan ju lyssna på den på youtube om ni är intresserade av Brittan.
Så var jag duktig och gå och träna imorse, vi var 3 personer som var där och det var ju rätt så skönt för då blir det aldrig köer till maskinerna :)
Nu väntar jag på mat och orkar inte fortsätta med det här ointressanta inlägget men ha en trevlig Söndag!

Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0