Sova vad är det??

Herregud varför vaknade jag halv 3 för??

Snacka om att kliva upp tidigt, jag vet inte när jag somnade men runt midnatt tror jag så jag förstår inte varför kroppen tror att de hjälper med så några timmars sömn!

Jag ska infinna mig på gymet kl 09:00 för ett 75 minuters Yogapass, det ska bli intressant och se hur det går med få timmars sömn i kroppen, sakerna som kan hända: tappa balansen och ramla så det blir dominoeffekten med resten av deltagarna eller somna!

Det blir väl ett utmärkt första pass på min framtida träningskarriär på Må bättre!

Så jag skrev in mig idag och vart medlem så nu är jag bunden i ett år, betalat en inträdersavgift?! och så drar dom 224 kr varannan fredag, så nu gäller det att utnyttja kortet och gå på dom pass jag kan för att känna att jag tjänar på det så bara det är ju en jävla push!
Jag har redan lagt upp  mitt eget schema för 10 dagar

Idag: Yoga 75 min
imorgon: Zumba
Måndag: VILA (Vill egentlige testa Afropower eller Body Jam men jag får ta det nästa måndag)
Tisdag: BodyBalance 6:45-7:45 GAAAH!! Enda tiden jag har barnvakt..
Onsdag: Zumba med bästa Angelica!
Torsdag: Rumplyft 30 min
Fredag: VILA
Lördag: Mixpass
Söndag: Kanske Zumba om jag inte bestämmer mig för Afro eller Body Jam på måndagen istället :)

Det här är vad jag vill träna sen får vi se om jag KAN träna dom här passen, men jag håller tummarna :))))

Ellie vaknade 5:30 för att äta så då somnade vi båda om efter det så jag har fått en extra timmes sömn så det kanske inte blir Dominoeffekten på passet!
Nu blir det att äta, amma innan jag ska träffa syster för Lördagsträningen och sen blir det besök och lördagsfika :D

Ha en trevlig Lördag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0