Är det sant??

Jaaaa det är sant, på 8 dagar så har jag gått ner 2 kg!

Alltså fatta, det är 2 kilo på 8 dagar det är väldigt mycket för mig som har svårt att gå ner i vikt, se vad hälsosam kost gör för din kropp så man behöver inte träna 7 dagar i veckan och leva på vatten och ta till en massa extrema åtgärder utan det går att gå ner i vikt i alla fall!

NYTTIG MAT OCH NÅGRA PROMENADER OCH 1 ZUMBA PASS I VECKAN de är det enda jag har gjort..

Jag är så sjukt stolt och blir ännu mer peppad nu kan jag lova, grattis till mig och fyfan vad bra jag är :D :D

Jag skriver mer om vår fredag när jag orkar, vi har haft fullt upp hela dagen så nu blir det Solsidan och sambo mys!

God kväll!


Kommentarer
Postat av: Kersti

GRATTIS Emma!! Fan va duktig du är!!!

Själv hade jag bara gått ner 1 kg... eller va fan det är inte så bara när jag inte har kunnat träna utan bara ätit rätt.

Men fan 2 kg på bara 8 dagar det är sjukt bra!!

Jag vill också träna!!

Kram

2011-01-22 @ 00:52:25
Postat av: Emma

Ähh man ska vara stolt över varenda kilo och gram man går ner :D :D Så Grattis till dig!!



Jag vet inte sammanlagt vad jag har gått ner för jag har inte vägt mig från början utan jag vägde mig som safr förra torsdagen för första gången så jag vet inte hur mycket jag har gått ner sammanlagt, jag är inte så smart ibland för det hade vart roligare och veta hur mycke jag hade vägt från början :D

Kram!

2011-01-22 @ 08:50:32
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/
Postat av: Kersti

Haha ja tack tack då ;)



Jag har tagit mina mått och vägt, Jaaaa men bara du vet ni iallafall ;)Å

2011-01-22 @ 08:55:51
Postat av: marie

BRA JOBBAT! Vilken jäkla djälvdisciplin.

Ska vi fira det med en fika? :D

2011-01-22 @ 19:42:56
URL: http://mariemelen.blogspot.com
Postat av: Emma

TACK vännen!!



Hahaha ja men absolut, kaffe med No tillbehör låter perfekt!

Hör av dig när du har tid :)))

kram

2011-01-24 @ 11:01:59
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0