En liten men en god nyhet!

Min kära sambo kom hem idag och berättade att vi med all säkerhet kommer att köpa den mest finaste,snyggaste blandaren till köket!
Jag har vart kär i den, bara den när jag har kikat runt och vad som passa i vårt lantkök och sen när jag fick se priset så vart jag lite skeptisk för självklart så kollade jag på en dyrare mässingfärgade blandaren och den är lite dyrare än krom men krom är också jättefin men för att stå ut lite så vill jag helst ha mässing :)
Beror också på vad vi väljer för beslag, jag har hittat några i mässing som är "gamla" och snygga så det skulle ju passa utmärkt med dom och en mässing blandare!
Men jag lovade T att kolla på den i koppar också, sen så måste jag hitta en blandare till handfatet i badrummet också..

Det här är svårt, men som tur är har vi tills i juni och bestämma vad vi ska ha, vad som passar till huset så vi planerar och pratar mycket, skriver ner, suddar ut..
Ja, mycket att kika efter och mycket att planera men I LOVE IT!

Det blir mycket letande här på Internet för här kan man hitta hur mycket som helst som är unikt och snyggt så vi ska nog kunna få till ett fint, ljust, lantligt hem till T, mig och den finaste lilltjejen på denna jord :D

Gooood Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0