En mysig Tisdag.. eller är det Tisdag??

Typ så känner jag mig idag, lite vimsig men jag lider inte så mycket av det tillståndet efterom det inträffa ofta att jag är det så jag tror att det är en vanesak :)

Idag så har vi haft finbesök från dala-husby, Kersti och lilla Holly som är ca 1 vecka äldre än Ellie kom förbi på en visit!
Vi pratade allt från hus till förlossningsminnen, det kändes som vi båda vart lite rörda av att prata om hur vi upplevde, kände under just den dagen våra fina barn vart födda och vad vi gick igenom!
Ja jag kan inte förstå hur man lyckas stå ut med den smärtan och hur barnet i en ens vill göra den smärtsamma resan ut det förstår jag inte heller :P

Men dom är här och vi båda är nog stolta föräldrar till våra tjejer!
Ellie och Holly pratade lite skit med varandra och kände på varandra och ibland så gav Ellie Holly ett av sina glädjetjut och då såg det ut som Holly tänkte "WTF, hur låter du?" men dom kom bra överens och dom blir nog bra kompisar i stallet sen :)))))

Jag vill nog definitivt ha flera barn, jag vill gå igenom en förlossning igen fast det gjorde sååå jävla ont men jag gör det lätt igen UTAN TVEKAN!

Om någon högre makt kan lova mig en sån underbar graviditet igen så kan jag ploppa ut 2 st till annars blir det nog förmodligen bara ett barn till :D
Så nu jävlar honey ligger du risigt till ;D 

Nejdå inte än, vi väntar nog i några månader till innan vi börjar öva tills dess så funkar Icakassarna utmärkt!! ;)

Nu blir det snart rödspätta serverat av min man så nu ska jag flytta mig från ena stolen till den andra!
Ha en mysig kväll!!





Kommentarer
Postat av: Kersti

Hahaha Jaaa men jag blir ju så rörd när man pratar förlossningshistorier och stopen var ju när du berättade om din pappa haha!!

Fast det är ju glädjetårar iallafall :)

Ja kläm ut fler små söta bebisar nu Emma, tvillingar eller så ;P

Vi får träffas snart igen!!! Kram

2011-01-18 @ 20:13:47
Postat av: Kersti

droppen inte stopen ;)

2011-01-18 @ 20:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0