Frossa??!!

Nej inte idag heller vart det någon frossa i onyttigheter fast det är lördag, i vårt kontrakt som är skrivet så får vi äta vad vi vill EN gång i veckan så då sa vi igår (fredag) att vi tar det imorgon för vi var inte sugna just då på något.. Sen vart det lördag och då trodde eller nästan så jag var peppad att idag så händer det, frossa i onyttigheter!!
Men nej, det vart en chokladruta från ckokladkakan med 70% kakao till kaffet och sen tacos till middag ja det var vårat intag av onyttigheter suget finns lixom inte där som jag trodde och jag tror att jag skulle få ångest om jag drack cola och vräkte i mig chips och godis för nu har man klarat sig bra denna vecka och vill inte "förstöra" för mig själv!
Jaja, imorgon så kommer mamma,pappa,syster med sambo,tommys föräldrar,moster och mormor och ska äta lite och fira syster som vart 26 den 7e med middag och tårta så då kanske jag tar mig en bit!

Alltså att J har blivit 26 år fattar jag inte, min lillasyster är 26 år!!
Det är ju lite smått konstigt eftersom jag bara är 22 ;))

Nu har grannarna slutat festat så nu säger jag
God Natt&Sov Gott
kram!

Kommentarer
Postat av: ekfan

Tacos är ju inte onyttigt.. Inte heller din lilla chokladruta! Då har du TVÅ frossdagar kvar till nästa vecka. Om man får spara dem vill säga. ;D Haha.. Jadu, Emma vänta tills du fyller 23 - då går det bara utför!!! :D

2011-01-09 @ 18:46:02
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej det är ju sant, de är nog bara brödet,osten och gräddfilen som inte är så nyttigt men man äter ju mest salladen så det har du ju rätt i, bra de :D

hahahaaa, jaaa då kommer demensen och rullatorn! ringer dig om råd när den dagen kommer ;)

2011-01-09 @ 22:19:21
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0