Den varma känslan!

kallt ute pälsade jag på mig och tog mig prommen till dagis för att hämta Ellie, jag frös och kände mig lite stressad eftersom hunden har fått för sig att skälla när vi har gått hemifrån och hon hade inte fått sin långpromenad. Så jag kände mig lite stressad, magknip skapad av skuldkänslor! Alltså hunden har vart ute och kissat men inte motionsrundan ska jag tillägga.
I alla fall så närmar jag mig dagis och barnen är ute och så ser jag min lilla tjej stådär med sin lila overall och rosa älgmössa.
Känslorna bubblar i mig och ett brett leende spricker upp och hela kroppen värms av äkta kärlek!!
Stressen och magknipen är borta när hon ser mig och ropar "Heeej mamma!" så glatt och uppspelt och springer mot grinden.
Det är sån varm och skön känsla och hon är verkligen min viktigaste del av mig!
Vad hon betyder går liksom inte att beskriva mer än hon är verkligen ljuset i mitt liv och jag älskar henne så högt och är så tacksam att jag har fått denna underbar tösa i mitt liv!


(Bilden är INTE tagen idag, utan när det var lite mildare ute) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0