Det händer mycket nu!

Här är det fullt upp nu när vi äntligen har kommit ut till huset!
Vi är här men inte kommit i ordning, köksbänkarna är fulla med saker och likaså källaren.
Det ska målas möbler och vi väntar på den sista tapetremsan som ska upp för självklart så var det fel på densista rullenb så vi fick lov att beställa en till.. Suck!
Men men det är bara att gilla läget vi är ju iaf inte hemma så mycket nu när vi har sååå mycket annat för oss.

Ellie har börjat skolas in och det går JÄTTEBRA! Vi var där förra torsdagen på lunch, fredagen spenderade vi där på förmiddagen och på måndagen var T med och var där i några timmar på em.
Sen efter  dom få dagarna och få timmarna så ville dom testa henne och kolla hur det är och vara utan mamma och pappa. Det går strååålande!
Inte ett ljud av protest när man går utan hon springer med dom andra barnen. Så jag står på standby några timmar om dagen, ett bakslag kan man ju alltid få och då är inte mamma långt borta.
Men än så länge går det bra och det är hur skönt som helst!

Annars så håller jag på med körkortet nu och det går också bra, mycket att tänka på och när man har vart hemma i sen jag var i tredje månadens gravid med Ellie så har hjärnan gått på lågvarv, men jag tar det lugnt och hoppas på det bästa och om jag inte klarar det första gången så "gör om och gör rätt" :D

På tal om barn och graviditet så kan jag glatt berätta att nr 2 är på väg!!!!!!
Vi fick reda på det när vi fick nycklarna till huset så det har vart lite extra kämpigt MEN man klarar det om man vill :)
Så nu är jag i v 20+ så hälften kavr typ
Denna  gång så ska vi få en med snopp!!!!!
(om hon såg rätt dvs)
Men det vart en smärre chock eftersom att att få samma kön är mer vanligt än att få en av varje, så är det runt omkring mig och T i alla fall. Antingen 2 tjejer eller 2 pojkar har våra vänner och familj.
Så det här är ju jättespännande, en liten Tommy Jr ;)


Så om UL stämmer och allt går bra så kommer han den 23e feb
Så jag plussar på 2 v så då kommer han senast 8e mars :))

En liten uppdatering om livet!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hell YEAH!!! Snoppar gillar vi!! Hoppas att Liam äntligen får en kompis!! Och gissa om jag gick i taket när du berätta.. Hade världens lust att springa ner till er och ge Tommy värsta HIGH-FIVE:n!! Och säga "Sådär gör man" hahahaha =)

2011-10-07 @ 14:16:23
URL: http://lillfisenochjag.bloggplatsen.se
Postat av: emelie

Wiiiiiiiiiiii så roligt med en till bebis. :)

2011-10-08 @ 10:31:48
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0