Det här blir ju bra!

T slutade tidigt idag för att vi skulle ta en familjetripp till Ikea. Dom har skickat fel och det har blivit knas med högskåpet så vi skulle lämna tillbaka luckor och få nytt!

Anyway så tog vi en tripp till huset innan vi åkte ut och hämtade allt som skulle tillbaka. Då höll killarna på därute och murade vår fläkt och då insåg jag hur bra det kommer att bli. Den är stor och maffig fläkt och det enda som är kvar är putsning sen är dom klara med den och vi är då ägare till en jäkla najsig fläkt. Då  när den är klar och, högskåpet blir fixat och kryddlådan blir ditsatt så har vi ett nästintill färdigt kök! Nästan säger jag nu men det kändes fantastisk skönt.

Så berättade Tommy att vår pardörr som vi köpte loss för en billig penning som är då från 1800 talet står redo med den nya karmen i Enviken. Där en man som är VÄLDIGT duktig med gamla, antika möbler har tagit hand om vår dörr och fixat karm och allt under HELA sommaren.. En dörr.. Det säger ju allt hur nogrann han är :P

Så kollade jag in i vardagsrummet, VI HAR GOLV!
Inte målat och klart men det är där och ska bli målat!

Så nu är vi nästa där, Rörmokare och Elektriker ska dit nu i v sen är det småsaker sen så är det snart dags för flytt!

Känns galet att vart ägare till ett hus i 1 år nästan, fick tillgång i början på Juni och renoverat sen dess att det har börjat närma sig sitt slut. Projekt 1 SNART avklarat!

Känns bra, pirrar i kroppen, blir lite nervös men med familjen på min sida så klarar vi det mesta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0