Husnerver?

Finns det ett ord som heter det över huvud taget?

Ni vet den där känslan när man tex skaffar barn,
Är jag verkligen redo?
Eller angående mannen/kvinnan man "väljer" att ta det stora steget med,
Är hon/han verkligen den rätta?
Söker utbildning,
Är det verkligen kock jag vill bli??

Man ifrågasätter sig själv helt enkelt. Det har jag drabbats av nu.
Gör vi rätt, har vi valt rätt hus, har vi valt rätt planlösning??

Varför kommer det nu, 2 v innan inflytt? Är det just det att det närmar sig och vi ska byta riktnummer??(Om vi skulle ha hemtelefon)

Jag retade mig på en list igår fast T sa att han skulle fixa till den INNAN jag ens tänkte på det. Ellies rum måste vara klart så nu har jag pratat med en gammal vän som är målare om han kan fixa upp hennes tapet samt den i vardagsrummet/matrummet.
Vårt kylskåp har inte kommit, jävligt irriterande.
Jag vill helt plötsligt vara rik och göra klart våra visioner, 2 st utbyggnader dvs.
Vi kan inte ha det handfat vi tänkte ha på övre plan.

Alltså det är så mycket struntsaker jag funderar på!
Vi ska inte in i huset än så varför vill jag ha kylskåpet där nu?
Våra visioner har jag alltid gillat att låta dom vara visioner än så länge tills vi har råd, jag har alltid vart medveten om att vi kommer att få det vi vill men man måste jobba för det. Inget är gratis så det är bara att kämpa på tills man får det man vill ha :)
handfatet kommer vara på nedre plan inne på den toaletten istället, så köper vi en badrumsmöbel med handfat till det här badrummet.

Jag funderar och ifrågasätter allt FAST jag själv har svaren, är det sk husnerver tro??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0