Känner mig nöjd!

Jävla skit halsbränna!!

Strunt i det, jag lägger in ett inlägg här innan jag försöker sova igen!

Jag har gjort något som jag är så jävla nöjd över.
Ni vet att killar ska uppvakta och köpa fina saker till sina tjejer utan att det krävs något tillbaka, vi är ju lite "back in the days" på den fronten.
Jag har aldrig gillat tanken att min kille SKA köpa en massa till mig eller att julklappen kostar flera tusen kronor. Sånt är jag inte mycket för, jag kräver ingenting så och har aldrig sagt "kan inte du köpa det åt mig" eller jo om jag behövde tamponger eller något från affären. Sånt är rätt så lamt i mina ögon och jag är lite mer "jag-köper-sånt-själv". Däremot så gillar jag när det kommer små sms "jag älskar dig" eller om det står en blomma på bordet bara sådär. Roligare och få små överraskningar som han verkligen mena och har funderat ut! julklappar, födelsedagspresent, alla hjärtans dag presenter är ju för att man "måste".

I alla fall så har överraskat T nu, jag har uppvaktat honom och minen var oslagbar :D
Jag gav honom ett present som innehöll en upplevelse nere i Stockholm.
Han ska få köra 3 olika muskelbilar från USA, han gillar såna bilar och nu köpte jag det här till honom som en tidig julklapp men oxå för att verkligen visa hur mycket han betyder för oss och hur mycket jag uppskattar vad han gör i huset. Han jobbar heltid ggr 3, sitt vanliga jobb, huset och familjen!
Han är en kämpe och gör det mesta själv, han ligger aldrig på latsidan på något av sina jobb utan han kör på och fixar ALLT!
Han är helt enkelt bäst.

Klart jag säger till honom hela tiden hur jävla duktig han är men nu ville jag göra det här, köpa en överraskning till honom.
Billigt?? NEJ
Värt det? Ehhh jaaa gånger 1000000000000.

Ångrar inte en sekund att jag gjorde det här. Killar förtjänar att bli uppvaktade lika mycket som tjejerna, vi lever väl på 2000-talet??

Nu ska jag testa och sova igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0