En lördagkväll!

Här hemma kollar vi först på postkodsmiljonären sen Gladiatorerna! Vi blir smarta och sen så blir jag inspirerad till träning och välmående, så vi sitter och kollar på Gladiatorerna och vissa är sjukt muskelösa och vissa har lite mer mänskliga former. Så jag säger till Tommy (Det här är det första eller andra avsnittet vi ser, jag kommer inte ihåg vilken gren det var) "Sådär som hon Amazon ser ut är ju lagomt, hon är ju snyggt byggd, inte för stora muskler utan man ser att hon är tjej...
T kollar lite funderat på mig "Okeeej"...
han säger inget mer, han låter ju mig tycka vad jag vill och om jag har ett mål HUR jag vill bygga kroppen och se ut så säger han ju aldrig "Så kan du ju inte se ut" utan han accepterar och älskar mig oavsett!
Veckan därpå så kolla vi igen.. Amazon dyker upp.. Jag vet inte hur jag INTE såg det veckan innan men en bild säger ju allt:


För hon var ju inte så grov?? Ehhhh jag vet inte hur jag inte såg hur stor hon var :P

Så jag frågade Tommy "Men gud, varför sa du inget?"
Han ryckte mest på axlarna och tyckte att jag får väl se ut hur jag vill :P

Tommy har gått runt i en vecka och trott att jag vill bli så här muskelös! Men det stämmer ju inte riktigt :P
Ibland så får jag mig ett gott skratt åt mig själv :P



Kommentarer
Postat av: emelie

Hahaha :) Nä, inte riktigt min drömkropp heller. Långt därifrån faktiskt :P

2012-02-21 @ 14:49:25
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Emma

NOG för att jag vill ha muskler MEN jag vet inte hur jag tänkte här :P

2012-02-21 @ 20:49:11
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0