Ingen bebis än!

Än så länge så har jag rätt, vi går över denna gång med!

vi hade bf den 23e och nu är det visst den 26e då jag kollar på klockan (01:11). BB-väskan vart färdigpackad idag och likaså dom sista grejerna vart inhandlat dvs,sängmobil, spjälsängsskydd,mysig stor filt, nya sängkläder med giraffer och tuttvärmare till blivande 2 barnsmorsan :)

Så ingen bebis än,förvånar mig inte om han kommer den 29e som min sambo säger :) Fast jag tror att jag går över ännu mer, blir säkert igångsatt denna gång! Min pappas gissning var 26e :P Jag tror att han förlorade det vadet iaf!

Ellie sover borta inatt, farmor och farfar tog henne så vi BÅDA får sova ut.. Det kan behövas!
Men jag saknar henne, känns direkt när hon är borta, känns liksom tomt och jag vill helst åka och hämta henne!!
Men pigga föräldrar=ett glatt barn!

Längtar dock tills imorgon då jag får träffa min underbaraste tjej, galet hur mycket man kan älska sitt barn :)






Kommentarer
Postat av: emelie

Bra med en update.. Kom ihåg att skicka iväg ett inlägg när ni åker in också. Haha :D

2012-02-26 @ 10:30:48
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0