Jag hade en gång en rumpa!





Ser ni längst till vänster i den svarta sarongen? Det är JAG med en fin profil, jag har en RUMPA där! En fin sådan dessutom och en inte alls för taskig kropp.. Vet ni vad som hände med allt?? Jag funderade och kom på att rumpan den försvann från sin plats och flyttade fram på magens plats!
Stört hur en kroppsdel KAN ens flytta!

Så nu så ska den vräkas och flytta tillbaka till sin ursprungliga plats, längtar!
Nedräkningen har börjat, HÖGST 3 v kvar till förlossning, sen ska det läkas och sen jäklar!!!
Är så galet peppad nu så ni anar inte, tjockis VILL och TÄNKER bli smalis igen :D


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag beundrar dig! <3 :-)

2012-02-15 @ 13:27:25
URL: http://mariemelen.blogspot.com
Postat av: Kersti

Hahaha det lät som en annons, "jag hade en gång en rumpa, har någon sett till den?" hihi.

Du är så go gumman, det kommer gå svin bra detta, see you at beach 2013 gumman ;)



Föressten Koooooom nu lill prinsen så tant Kersti får komma och lukta bebisssss!!

Kram

2012-02-15 @ 14:57:53
Postat av: Malin

Skönt att känna sig så peppad. Tänk om en själv kunde känna att man skulle varit lite hurtigare. :)



2012-02-20 @ 19:36:09
URL: http://maleyeriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

marie: Inte OM utan NÄR jag lyckas med mitt mål så kommer jag beundra mig själv oxå, sjukt stor utmaning :)



Kersti: Ja men min rumpa och den där kroppen kan räknas som en historia, en berättelse för allmänheten. Men jag ska hämta tillbaka den :D



Malin: Sjukt skönt att få känna hur det spritter i kroppen när jag tänker på den dagen jag kommer in i en "normal" vardag och jag kan börja :D Du är väl smal och fin! Du har inte så mycket att oroa dig för och om du vill vara hurtigare så MÅSTE man känna för att ta tag i det annars funkar det inte :P Så motivationen kanske kommer snart men som sagt du har inte så mycket att oroa dig för ;)



kram på er!!

2012-02-21 @ 10:44:24
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0