Precis!



Your children are spiritual beings who come through you, not for you.






Det är bara så coolt hur som magiska små själarna bildar sin kropp inne i en och sen när dom kommer ut så är dom egna små människor som ska utsättas för allt som livet utmanar!

Därför tror jag att man ska aldrig leva FÖR sina barn utan MED dom. Därför tror jag vara förälder är det svåraste jobbet du kommer att få här under din livstid, att försöka uppfostra och guida människor genom livet. Men man ska veta att dom är sina egna personer när dom kommer ut så att säga vad dom ska göra är nog inte det man ska göra utan finnas där och vara deras trygghet när dom gör sina val. Jag kommer däremot försöka leda dom i den riktining där dom får ut det maximala med livet, ta alla chanser dom erbjuds att få nya livserfarenheter!

Jag kommer ALDRIG att stå ivägen för mina barns drömmar och mål, jag kommer ALDRIG säga att dom inte kan! Dom kan allt dom vill!!
Att vara i vägen av själviska skäl är inte min plats att vara på utan som mamma ska jag vara deras stöttepelare som dom kan ringa eller komma hem till och lägga sig i mitt knä och bara få vara lite och trygg igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0