Går fortfarande bra!

Ellie sover hur bra som helst! Idag vaknade jag FÖRE henne,och när det hände sist var................ Har typ aldrig hänt!
19:15-08:15!!
Undra om  vi liksom bara ha trott att ha henne inne hos oss är det bästa fast egentligen så är det för VÅRT bästa?
Vi kanske skulle ha börjat med det när vi bodde i 4an, det var ju då vi förde in sov och mat rutiner på henne då kanske vi skulle ha gett henne sitt rum? Men då hade hon ju iofs fått lov att flytta in till oss när vi flyttade till 2an i väntan på huset så det kanske var lika bra ändå :D
Skönt som fasen är det i alla fall att hon har fått in 12 timmars sömn! Målet har vart nära med 10,5-11 timmar men nu hoppas vi att vi har gått över mållinjen :)
Skam den som ger sig!

Vill tacka Emelie för den fina kommentaren du lämnade i förra inlägget! TACK fina du <3 Ni kommer fixa det minst lika bra vettdu!!

Annars så händer det inte så mycket idag, vi ska till mvc och lyssna lite lillen och kolla om järnet har blivit normalt!
Det känns iaf som om han har lagt sig längre ner, om det är huvudet eller om det är att han ligger och gräver vet jag inte, men han har sjunkit ner en bit! Ellies förskolelärare kommenterade det så det kanske är förklaringen VARFÖR jag har så ont nu :)

Yogapasset gjorde så jag knappt kunde gå igår, om det är träningsvärk eller inte vet jag inte, men AJ!
Alla som var där var från v 16-30 förutom jag som är då i v 34! Kanske gjorde så ont eftersom det är nr 2, tätt inpå Ellie och jag har inte tränat då på 30 v förutom powewalks och promenader.
Tänkte testa nästa vecka igen,  man måste ju testa mer än en gång!




Kommentarer
Postat av: emelie

Åååh vad roligt att yogan var bra! =) Jag har äntligen fått tillbaka lite energi och känner att jag kan börja träna igen... Yihooo!

2012-01-13 @ 10:55:42
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0