Man får ta tag i saker själv!

Jag har letat och letat och försökt hittat på om en av mina favvomänniskor kommer till Sverige. Låter som vi skulle vara kompisar och det kanske vi inte är men han är en av mina absoluta favoritmänniska här på jorden, han är ett ÄKTA wake-up call!
I alla fall så hittar jag ingen info på någon hemsida om han kommer hit inom en snar framtid, så jag tog tag i saken och har skickat ett privat mail och frågade, på engelska! Så nu får jag se om han svarar eller någon som jobbar för honom..

Så istället för att säga att han inte kommer för att JAG inte hittar någon info så har jag tagit tag i det för att få veta om han kommer hit eller inte :)

Ett försök skadar aldrig och inte två eller tre heller för den delen bara om man får veta till 110%!


Snälla fadern av motivationen, kom till skitkalla Sverige och inspirera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0