Peppbilder!

Dom här korten är inte tagna för allt för många år sedan! typ 3 år sen... Jag får ångest men fan jag blir jäkligt pepp samtidigt!
Tack söta S för att du fick mig att kolla bakåt hur snygg jag va ;D

Både jag och S har en resa framför oss och hon la upp ett kort på henne när hon var smalare så då började jag kolla och båda blir fan förbannade att det gick som det gick tror jag :P Men nu jäklar S så kommer vi att greja det här <3


Inte allt för många år sedan! Ska bara bli lite mer "fast" och mer muskler men annars är jag nöjd hur jag såg ut för några år sedan!

Låt resan börja snart :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Pepp pepp! Vi kör tillsammans emma. Jag behöver alla sparkar i baken jag kan få :-)

2012-01-03 @ 23:06:24
Postat av: Emma

Hahaha jajjemensan!!! Jag har räknat med dig men du ahr ju inte sådär värst många kilon att gå ner men klart jag ska peppa och tvinga ner dig på MB alla dagar i v ;))))

2012-01-03 @ 23:44:23
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/
Postat av: Kersti

Jag är med på resan jag med!!

Pepp pepp på oss alla!

2012-01-04 @ 16:19:47
Postat av: Emma

Jaaa men det vet jag väl :D Du och jag körde ju på förra året, när jag körde lchf?? tog du en break eller håller du fortfarande på, trodde iaf att du körde på så dig räknar jag ju med att du är med :D

2012-01-04 @ 18:19:28
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0