Sep-09

Då försvann min ensamrätt om min kropp, Ellie hade blivit till och var en liten söt amöba därinne!
Jag gillade att vara gravid, några få bristningar, lite större boobs (som jag INTE behövde), halsbränna men annars var det ju toppen! kände mig snygg och Juni-10 kom den finaste tjejen ut :)

Jag hade kommit igång med bra träning i februari-11 och började känna att jag började hitta tillbaka till gamla Emma. Då var det bara amningen kvar annars hade jag min kropp för mig själv.
Jag ammade henne i 11 månader sen slutade hon själv så då har vi kommit till Maj-11.

Den månaden blir jag med barn igen!
Nu är det Januari-12 och jag har fortfarande inte haft min kropp för mig själv än, så jag börjar förstå varför jag längtar till ensamrätten :)
Nu ska jag ut med bebisen i feb/mars här berorpå NÄR han vill komma ut. Sen hoppas jag på lång amning, som typ med Ellie och då är vi Jan-13!

Men då har jag ju vart med om det en gång och jag ska nog lyckas få känna mig lite fräsh fast jag inte har en HEL ensamrätt om mig själv.

Som sagt det kanske inte är så konstigt att jag längtar nu och jag är lite chockad över tålamodet! Jan-12 började det tryta och jag har börjat längtat, men det kanske inte är så konstigt som sagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0